Friday 17 July 2020

MINYAK AROMA TERAPI NANO IV MIST


Minyak IV Mist adalah aromatic oil 100% herba, tiada bahan kimia dan tiada kesan sampingan. Mengandungi 10 ramuan herba hebat yang amat bernilai untuk kesihatan. 10 bahan terbaik tersebut ialah habatussauda, saffron, argan, pudina, kelapa dara, limau purut, halia, hlia bara, serai dan eucalyptus.

Minyak IV Mist telah melalui proses teknologi nano sebelum dibotolkan yang menghasilkan zarah minyak yang lebih kecil membolehkan ia meresap dengan lebih cepat ke dalam liang kulit dan memberikan kesan segera.

Memandangkan bahan untuk menghasilkan minyak IV Mist menggunakan gabungan bahan terpilih dan berkualiti, ia menghasilkan aroma yang segar dan wangi. Dengan kata lain, pengguna dapat menikmati kelegaan dan kesegaran melalui aromanya. 

Kesan paling penting ialah penggunaan minyak IV Mist mampu membantu melegakan masalah luaran dengan berkesan. 

Antara kesan tidak menyenangkan yang dapat dilegakan melalui penggunaan minyak IV Mist ialah resdung, migrin, batuk, jerawat, sakit sendi, sakit gigi, gout, melecur, mual, muntah, lenguh badan, selsema, ruam, kutu kepala, sakit tekak, rambut gugur, segugut, kerap besim, gatal hidung, pening kepala, kahak, luka kecil, kembung perut, kudis, gatal, gigitan nyamuk dan sebagainya.

CARA MENGGUNA:
- Sembur ke tapak tangan, kemudian diratakan dan sapukan di tempat berkenaan.
- Boleh juga sembur terus ke bahagian berkenaan.
- Elak tersembur ke bahagian mata.

Minyak IV Mist dibotolkan dalam botol unik menggunakan bahan plastik tahan lasak. Rekaan ini bagi memastikan ia tidak mudah pecah dan bocor. Jadi ia mudah dibawa ke mana-mana dan lasak.

No comments:

Post a Comment